sosse på vift

sommar i berlin och upp för bulgariens högsta berg och fan fotbollsVM och lite landet i dalarna och lite landet i varna och allt blir så mycket roligare när solen skiner. Jag utrikeskorresponderar och fyllebloggar från 5 juni till 18e augusti.

tisdag, augusti 15, 2006

Vem egentligen

Stora tjocka harliga blatteslakten vi som ar sa gastfria det ar de vi traffar sa var det ja just det vi ar oandligt manga jomenvisst sana ar vi du har svart att forsta fran kalla Sverige men jag skulle kunna saga om jag kunnat prata att njama problema i Sverige ar sanningen samma vi ar for evigt annorlunda och manga och hogljodda och blondispetter med sina invecklade teorier sager ocksa samma i grunden samma tills jag blir lack och oresonlig nej jag sager ocksa samma och en gang till men vilken slakt egentligen de vi brakar med eller de vi inte traffat atminstone de senaste 26 aren eller de som min mor ar sa nervos infor?

<