sosse på vift

sommar i berlin och upp för bulgariens högsta berg och fan fotbollsVM och lite landet i dalarna och lite landet i varna och allt blir så mycket roligare när solen skiner. Jag utrikeskorresponderar och fyllebloggar från 5 juni till 18e augusti.

måndag, augusti 07, 2006

uppattjack

ah, jag bara tontar mig. det e skitbra har forstas. Mina slaktingar och vanner flyttar tillbaka. Sager "Det ar bra har." Sager "Hellre lagre levnadsstandard an andra klassens medborgare. Dessutom, hur skulle jag kunna lamna detta?"

Har ar vackert och doftande och en speciell sorts hemtrevnad. Vem behover egentligen varmvatten alla timmar alla dygn?? Jag tar mina forsta steg in i stans gayliv och om eftermiddagarna kastar vi boll i vattenbrynet hey njutning kom njutning. Nu med blondispetter pa besok far jag berom for mitt sprak hela tiden ar ekspertkata cool cool inte stum, fumlig som nar min mor ar med och jag ar turistkata. Inatt drar vi till Musala, ryggsackarna fyllda med varma klader och salta kex och vi ler lystet: hogsta berget, basta utsikten.

Sommarhalsningar.

<