sosse på vift

sommar i berlin och upp för bulgariens högsta berg och fan fotbollsVM och lite landet i dalarna och lite landet i varna och allt blir så mycket roligare när solen skiner. Jag utrikeskorresponderar och fyllebloggar från 5 juni till 18e augusti.

fredag, augusti 11, 2006

Resa tillsammans

Utsikten var fantastisk, mycket coolare an jag kunnat tro. Att gora grejer ihop rakt over globala orattvisor va daremot svarare an jag trodde. (Vi borde kanske liftat och atit torra mackor. Men ska jag va arlig sa tror jag inte pa vackra losningar.) Nu e jag med influensa hos slakting i huvudstan. Blondispetter blev ocksa sjuk. Och Lusi kande sig tvungen att saga Tack.

I ovrigt va allt verkligen stralande. Jag rekommenderar Rila-bergen any day man. For den som har rad ar det dessutom nastan gratis.

1 Comments:

At 5:04 em, Anonymous Anonym said...

Låter coolt. Lägg gärna in litet bilder! Läste den seanste veckans poster här & undrade "är hon hos släktingar i Libanon?" Det lät faktiskt så. ;-) Sen såg jag ju profilen.

Katrine Kielos har slutat blogga t v, synd på en oväntad och pigg röst i den svenska bloggvärlden. Apropå det la jag in ett mycket sent svar där jag postat tidigare om Annelie Jordahls bok, om du känner för att replikera så gärna det: magnus_lgren -snabela- msn punkt com.
Ha det gott!

 

Skicka en kommentar

<< Home

<